-->

My Visitors

free counters

Friday, October 26, 2012

1st Time Farewell .....huhuhu - 1 days before last day

Hari tu - 23-October adalah hari kedua sebelum hari terakhir aku di ICHIKOH. So, untuk majlis farewell aku nie diorang wat kat Q-THAI STEAMBOT, NILAI. Tempat dier bersebelahan dengan GIANT, NILAI. Menu yang kitaorang pilih steamboat + BBQ. Gambau restaurant dier macam kat bawah nie;
Steambots & BBQ nyer bahan2 (Pilihlah mane suka sameade nak goreng dengan hotplate or rebus dengan kuah tomyam and sup macam kat bawah nie)
Keadaan kat situ kalu nak compare dengan SEOUL GARDEN ; 1) Tempat tiada hawa dingin macam kat SEOUL GARDEN (PANAS OOO tambah HATI PON PANAS sebab BBQ nyer hot plate tak panas2 lambat giler nak goreng daging. Sampai bos aku kater tunggu2 tak panas2 sampai leh pegang haaaaaaa...hati makin panas adeler hahahahaha......Bayangkanlah klu tgah lapau, kemudian goreng tak masak2..) 2) Makanan hohoho banyak kalah SEOUL GARDEN (Tengoklah gambau bahan2 kat atas 2, murah dan banyak tak macam SEOUL GARDEN) 3) Air tak termasuk dalam package tapi SEOUL GARDEN masuk sekali dgan air (Air lain bayau sebab event nie raikan den.. so, apelagi 2 gelas air aku order beb hahaaa .. AIR LEMON + AIR FLOAT Apa2 pun terima kasih kat member sebab sudi belanja. So, seperti biasa sebelum balik 2 kitaorg photoshoot dengan penyampaian hadiah sekali. (Nanti Aku kasi tunjuk hadiah sebab aku dalam proses nak lawokan and framekan ... tunggu yer) Tulah jer cerita farewell aku kat restaurant nie.BYE2 selamat membaca. NAK PESAN KLU TERINGIN SGAT NAK GI RESTAURANT NIE KENE SEJUKKAN HATI DAN SURUH DIER TUTUP KIPAS .....=;= ... NAK TAU KENAPER TRY LAH GI HUHUHUHU..........

0 comments:

Post a Comment