-->

My Visitors

free counters

Sunday, December 14, 2014

Kerja Macam Org Gila !!!

GILA GILA GILA .... hahaha tu ungkapan mase zaman2 mentah buat projek dengan SUZUKI ...

Lepas setahun dah lalui penuh suka and duka banyak mengajar erti ketabahan , ketenangan menghadapi masalah dan paling pentg kebergantungan kepada Allah S.W.T

Almaklumlah aku bekerja ditempat orang  kat jepun dengan kurang bimbingan semuanyer survive sendiri macam citer survivor lak..

Pi meetg decide sendiri and jadi leader lagilah kene plan target ...

Tapi hari ini aku berdiri dan bersyukur aku berjaya tempuh dan aku belajar erti hidup

Sepanjang setahun buat project giler .. (klu wat HONDA lagi giler)
1) Setiap masalah ade penyelesaian dan kita  kene faham masalah dan
tahu jalan penyelesaian yg terbaik

2) Setiap masalah perlu dihadapi dengan tenang walaupon beratus ratus masalah kita selesaikan satu persatu

3) Perlu ade stratergi untuk memudah kan penyelesaian masalah

4) Kemampuan membaca kesan dari penyelesaian

5) Kena kuat semangat and ingat Allah S.W.T lebih mengetahui dan DIA akan beri jawapan yg tepat bg setia masalah

KESIMPULANNYER JANGAN TAKUT BERDEPAN MASALAH SEBAB MASALAH TETAP AKAN DATANG ...

Aku mau hidup seimbang kerja , rehat , ibadah , jalan jalan and .....

I hate life is about working only...:(

0 comments:

Post a Comment