-->

My Visitors

free counters

Sunday, July 10, 2011

Tak sabar2 nak ke rumah baru den .huhhuhu ...... RUMAHKU SYURGA BAGIKU


Hahahaha hari Jumaat hari 2 den call lawyer den. Den tepon gini ;

"Hello , boleh saya bercakap dengan Cik Aina." - kate den

"Please hold on yer Encik " - kate penjawab telepon

Selepas 10s ..................

" Hello, nie siapa yer " - kate Cik Aina yang cute kakakakakaka

"Saya Zaidi , saya nak tanye perkembangan terbaru"-Den

"Oooooo, Encik Zaidi nanti saya call handphone Encik Zaidi balik yer" - kata Cik Aina

Dipendekkan citer, dia kate INSYALLAH kalu takde apa2 masalah semua urusan settle hujung bulan nie ....... Dalam hati kate den kate YAHOOOOOOOOOO. Tak sabau2 nak hias cantik2 umah seperti ape yang gua impikan. 1st gua rancang mau beli TV LED with wireless internet connection huhuhuhuhu ....... lepas nie takyah nak surfing kat laptop .... SURFING gune TV jer ooooooooo .........

Moga2 rumah nie juga mendatangkan keberkatan berkekalan untuk den dan family den gak hihihihi INSYALLAH ........

Moral Value : My dream will come true ..... INSYALLAH kakakkakakakakkaka





0 comments:

Post a Comment