-->

My Visitors

free counters

Wednesday, January 21, 2015

Pengalaman Bekerja Sambil Berjalan Di Jepun - Part 3

Hari nie macam hari2 biasa dua tiga hari nie ..... 2, 3 hari nie memang relax tahap gaban ... rase macam bru masuk kerja.... Project kira dah siap 100% ... So, bos kasi rehat sat sebelum masuk project baru .... Aisehhh !!! bru nak rase kenikmatan berehat .... Nak buat macam mane keje pon makan gaji ...takde makanan lain ... terima jerlah ... Lagi pon memang aku dah set dalam mind there is no longer time to relax as long as your work at private sector .... lali pon ade jugak ...

So, aku start dlu perjalanan aku dari tempat tinggal aku dari Apartment -->Shin-Yokohama Station --> Hakone. Based on study,  2 cara nak pi Hakone nie

1) Naik local train = Yokohama line --> Odakyu line (3X) (Kene jump2 local train bru sampai)
Result : Lambat sampai compare to shinkansen aka bullet train dan mase, tenaga habes banyak di perjalan ke destinasi. Nie belum termasuk tertinggal train lagi

2)Naik shinkansen =  Shin-Yokohama Station--> Odawara Station --> Hakone (Direct terus ke station terdekat dengan destinasi)
Result : Memang cepat sampai dan jimat mase, tenaga .......

Gambau kat bawak show betapa dekat jer apartment aku dengan station keretapi...


Isteri tercinta dan anak kesayangan posing depan apartment..... (Kalu pi mane orang asyik cakap KAWAI !!! maksudnya comel .... bukan aku yang comel eh jangan salah faham ... anak aku yg comel ... adelah skit bangga hahahahaha)



Kat bawah nie tunjuk PERBANDINGAN NAIK LOCAL TRAIN VS SHINKANSEN terus..
(Mane satu pilihan anda .... Yang pasti aku tak mau buang mase dengan bawak baby lagilah nak kene rush)
Maaf paparan GOOGLE MAP nie tak tunjuk total ticket kene bayar. Kalu gune IPHONE  macam aku citer post sebelum nie  complete siap harga tiket sekali - memang memudahkan..



Episod Part 4 nanti aku citerkan pula each peringkat TOUR DE HAKONE..... Kul 1 dah sok last keje and fly terus ke SARAWAK tgok anak and isteri tercinta (Nielah kisah hubungan jarak jauh . Sabar jerlah dengan ujian tuhan eh kawan2)..

BYE ..... SEE YOU AGAIN .... ZZZZZZZz zzzzzz......

1 comments:

Unknown said...

Фото проститутки. Щедрость состоит не столько в том, чтобы давать много, сколько в том, чтобы давать своевременно, индивидуалки Киева - это самое удобное сочетание фраз для поиска представительниц этого направления Приглашаю провести время в элитных апартаментах. Фогографии без фотошопа! Вы будете довольны! Все включено и на отлично!

Post a Comment