-->

My Visitors

free counters

Tuesday, February 1, 2011

Cuti2 Malaysia ..........

Gua start cuti hari Khamis. So, plan sok trui balik umah dari tempat koja. DEgau kate melaka banjir. Hari nie den tak sempat bace news huhuhu ....Sibuk sangat !!!!! apeleh wat. Jap intai news .Risau gak umah den banjir. Alamat tak balik lah den sok huhuhu .Tapi aku skang pelik dulu mase aku budak2 takdok lak dengau negeri tercinta den nie banjir. Mari kite muhasabah diri. Kot2 ada silap kite tak pandai menghargai alam dan juga bnayk gak dosa2 die buat. huhuhu ..... Dosa banyak bertimbun2 , tak taubat gak sampai berat. Bumi pon takleh tangguh huhuhu ...... Hari den nak relax2 skit .huhu KEPALA GUA BERAT MALAM NIE ......Jom tengok berita kat bawah nie ....

MELAKA 1 Feb. – Jumlah mangsa banjir di tiga daerah di Melaka yang ditempatkan di 20 pusat pemindahan meningkat kepada 4,101 orang sehingga pukul tujuh malam ini berbanding 3,396 orang pada tengahari tadi.

Jurucakap bilik gerakan banjir negeri Melaka berkata mangsa banjir di Melaka kini paling ramai ditempatkan di daerah Melaka Tengah, meningkat kepada 2,114 di lapan pusat pemindahan berbanding hanya 49 orang dan sebuah pusat pemindahan semalam.

Keadaan banjir di daerah Jasin pula mulai surut dengan jumlah mangsa yang ditempatkan di lima pusat pemindahan ialah seramai 419 orang.

Di Alor Gajah, banjir juga semakin surut dengan bilangan mangsa yang masih berada di tujuh pusat pemindahan ialah seramai 1,568 orang.

Mangsa banjir di Jasin dan Alor Gajah mula ditempatkan di pusat pemindahan sejak Ahad lepas manakala di Melaka Tengah, mangsa berpindah sejak semalam.

Cuaca cerah dilaporkan di seluruh negeri ini hari ini dan dijangka keadaan banjir akan bertambah baik di Alor Gajah dan Jasin, kata jurucakap itu lagi. - Bernama


Alhamdulillah, area kat umah den iaitu MERLIMAU tak banjir huhuhu ......... Oerang MERLIMAU baik2 belaka kot kakakaka ...... Tapi skang famous selepas DREBAR MERLIMAU meninggal dunia.... Semoga roh nyer dicucuri rahmat. FAMOUS AR KIRE SKANG KAMPUNG GUA 2. SKANG KALU KATE MERLIMAU JER SEMUA ORANG TAU BEB ........BANGGA2222!!!!! KAKAKKAKAKA ........

MORAL VALUE : TARAK .... MAte dah kecik snagat nie .. Menahan jer sebabmau update blog huhuhu .......

0 comments:

Post a Comment